Zarówno obecnym, jak i nowym klientom oferujemy możliwość składania zamówień poprzez naszą stronę internetową. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia poprzez telefon, faks lub pocztę e-mail, w tych przypadkach, nowych klientów prosimy o wcześniejszy kontakt.
Zamówienie Internetowe Złożenie zamówienia poprzez Internet, odbywa się poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka, a następnie uzupełnienie wszystkich wymaganych danych.
Do złożenia zamówienia, rejestracja na stronie internetowej nie jest konieczna. W przypadku gdy planują Państwo dokonywać kolejnych zamówień, sugerujemy założenie konta na stronie, które pozwoli na wygodne przeglądanie poprzednich zamówień, czy prowadzenia książki adresowej. Założenie konta jest proste i może się odbyć już w trakcie składania zamówienia.
Zamówienie zostanie przyjęte dopiero wówczas, gdy zostanie zaakceptowane przez sprzedawcę. O ewentualny ch zmianach w zamówieniu, przed jego akceptacją i przyjęciem, klient zostanie poinformowany i poproszony o potwierdzenie zamówienia.
Minimalna Wartość Zamówienia Aktualna minimalna wartość zamówienia wynosi 500 zł netto. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość zmniejszenia minimalnej kowty zamówienia, jednak może się to wiązać np. z utratą prawa do darmowego transportu.
Transport i Dostawa
Podstawową metodą dostawy jest "Darmowy Transport na Terenie Całej Polski". Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.
Darmowy Transport na Terenie Całej Polski
Darmowym transportem objęty jest cały katalog produktów z wyłączeniem "Łat murarskich" o długości powyżej 200 cm. Przy dostarczaniu zamówionego towaru korzystamy zarówno z transportu własnego, jak i usług firm spedycyjnych. O wybranej metodzie transportu i przybliżonym terminie dostawy klient zostanie poinformowany po akceptacji zamówienia przez sprzedawcę.
Odbiór Osobisty Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy w Nowej Wsi Legnickiej, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00 i w sobotę od 08:00 do 12:00. Kiedy zamówiony towar zostanie przygotowany do odbioru, zostaną Państwo poinformowani za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
Płatność
Obecnych klientów "ROBAN", obowiązują takie same warunki płatności jak dotychczas. Nowym klientom rejestrującym się na stronie Roban.com.pl oferujemy dwie metody płatności za zamówione towary:
Płatność gotówką przy odbiorze
Przedpłata na konto bankowe
Zwroty i Reklamacje
Zwroty Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Reklamacje Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie transportu, prosimy o kontakt w celu ustalenia metody jego zwrotu.
Aktualizacja Danych
Dane konta i adresy wysyłki, można zaktualizować samodzielnie przez zalogowanie się, a następnie przejście na stronę "Dane Konta" lub "Książka Adresowa" , korzystając z zakładki "Moje Konto" w górnym menu strony.
Zakupy w Hurtowni Budowlanej ROBAN w czterech prostych krokach:
Załóż Konto
Aby założyć konto, wystarczą podstawowe dane firmy, takie jak nazwa, NIP oraz adres email. Po weryfikacji danych wpisanych w formularzu aktywujemy Twoje konto.
Panel klienta
Twoje konto jest już gotowe! Po zalogowaniu otrzymasz dostęp do modułu zamówień i atrakcyjnych cen przygotowanych specjalnie dla klientów hurtowych.
Złóż zamówienie
Dodaj do koszyka dowolną ilość wybranych produktów. Minimalna kwota zamówienia wynosi 500 zł netto. Za zamówienie zapłacisz przelewem lub przy odbiorze.
Darmowa Wysyłka
Twoje zamówienie zostanie przez nas przygotowane i dostarczone bezpłatnie na terenie całej Polski. Kliknij, aby założyć konto.